Článek uveřejněn dne 10.10.2016
ČEZ Teplárenská nabízí služby pro topné systémy a energetiku budov
V rámci obsluhy a provozování tepelného zařízení (např. výměníkové stanice, plynové kotelny) nabízíme zákazníkům spektrum flexibilních služeb, dlouhodobou spolupráci i okamžitý zásah v případě závady nebo poruchy.
Nabízíme tyto doplňkové služby s různou úrovní plnění:
- Dispečink
Dálkově monitorujeme (24 hodin denně a 7 dní v týdnu) možné poruchy a provozní stavy na zařízení. V případě poruchy informujeme zákazníka (varianta Dispečink SMS, Dispečink DATA), nabídneme i řešení.
Dispečink SMS - technologie tepelného zařízení je osazena komunikačním zařízením, které pasivně monitoruje jeho provoz. V případě jakékoliv změny pošle SMS na určené telefonní číslo.
Dispečink DATA - technologie tepelného zařízení je osazena komunikačním zařízením, které přenáší veškeré dostupné stavy, žádané hodnoty a veličiny. Komunikace probíhá online a je směrována k dispečerskému pracovišti.
- Servis 24 (jednorázový zásah na zařízení)
Na výzvu/objednání zákazníka vyjede technik na kontrolu či opravu zařízení. Technik zajistí opravu v dohodnutém rozsahu.
- Technická pohotovost (Dispečink + Servis 24)
Stav zařízení je monitorován Dispečinkem, v případě výpadku nebo poruchy je zákazník neprodleně informován. Po odsouhlasení zákazníkem vyšle dispečer technika, který diagnostikuje stav zařízení, odstraní poruchu a zařízení uvede do provozu, případně navrhne zajištění opravy (po odsouhlasení zákazníkem).
Kontaktujte nabídkovou kancelář
ČEZ Teplárenská, a.s., 725 648 523, cezteplarenska@cez.cz, www.cezteplarenska.cz
Přednostně působíme v lokalitách a okolí těchto měst: Bílina, Bohumín, Hodonín,
Chomutov, Chvaletice, Mělník, Orlová, Teplice, Trutnov, Sokolov, Ústí nad Labem.